Yeah we got anothuh one right here
Brave Brovas Big M
B.O.M.B Big Tone
We gon' do this for the Playuh'z y'all
This one is for Playuh'z
Just wanna make it clear
So grab a hottie let's party take shots And bounce to this here
Brave Brovas Tone and Big M. Nah we ain't goin' no where
So all my sexy ladies where U at?

只是偶然對你動了情 從那刻起你便成了我的責任
注視著你 我越來越煩躁
我的內心 對你越來越歉疚

放手讓你走 似乎已經不再愛你
就此轉身的我...

若你離去 我會留住你
若你回來 我會覺得負擔
這就是男人啊 我真是個渾蛋
不要相信這樣卑怯的男人

將你讓給別人覺得可惜
但我也不想要你
不想和你結婚 卻還和你糾纏
這就是男人啊 我真是個渾蛋
不要相信這樣卑怯的男人

雖然真的愛你 但總是讓你受傷害
我的確是個壞傢伙 絕對不要原諒這樣的我

I don't know me but I can't stop
I don't know me but I can't stop
I don't know me but I can't stop
I don't know me but you know~~~

Rap) Cause I'm a badboy (Yes!)
太過自私的我常常出軌Shorty
經過的話 不經意的進入視線之中
That's just me 坦白說 No Fantasy from D.
你不是也非常了解我的Style
即便說著討厭 看著我的話 U Smile
ah ha~ 這就是我 即便你因此而離開這樣的我 也沒什麼可抱怨的 (no)
我們之間比起Love 感情就像種子一般扎根深處
Say Bye or be mine
你是我一個人的Dambi
我是你的Badboy
永遠~

不要接近我 別讓我再感到對你的歉意
拋棄我 到此為止
不要再愛上像我這樣的男人了



李玟雨 - 不要相信男人




arrow
arrow
    全站熱搜

    joyce9191 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()